zaterdag 16 maart 2013

De liebster award

Ik ben door maaike  genommineerd voor de Liebster award. Dit is een tag om andere bloggers beter te leren kennen. Ik vind het een leuke tag zo kan je zelf kiezen van wie je meer wilt weten. En natuurlijk doe ik hieraan mee. I love tag's. 

Wat is de bedoeling?
- In je post vertel je door wie je getagd bent.
- De genomineerde vertelt 11 dingen over zichzelf
- De genomineerde beantwoord de 11 vragen die de nomineerder hem/haar gesteld heeft.
- De genomineerde bedenkt 11 nieuwe vragen voor de volgende 11 genomineerde 


11 dingen over mezelf
1. Ik ben 16 jaar. 
2. Ik ben op 25 september jarig.
3. Ik zit in mijn examenjaar (ieks mijn examens zijn al over een tijdje)
4. Ik heb een zus en een broer.
5. Ik heb al ooit een blog gehad, maar daar ben ik mee gestopt.
6. Ik heb het heel snel koud.
7. Ik vind het super irritant als andere altijd je verhaal willen maken. 
8. Ik ben op uitwisseling geweest naar Antwerpen en heb een super tijd gehad daar.
9. Ik kom altijd met teveel geshopte dingen thuis terwijl ik dan van plan was een oogpotlood te halen.
10. Ik kan niet meer zonder social media 
11. Ik moet alle afspraken in mijn agenda zetten anders vergeet ik ze.

De vragen van Maaike 
1. Heeft jouw naam een speciale betekenis?
-Ik heb het even gegoogled en daar stond dit:  Leonie : Leeuw, sterk of dapper als een leeuw, sterk door genade of dappere onder het volk  haha oke weten we dat ook weer!
2. Wat vind je het leukste om te lezen op blogs?
-Reviews, budget looks, Diy's, shoplogs, tags, stashes haha eigenlijk alles wel.
3. Door wie of wat ben je gaan bloggen?
- Door een John Frieda pakket dat ik opgestuurd kreeg. Ik dacht echt wauw! ik moet zulke prodcuten met jullie kunnen delen
4. Wat is je lievelings chocolade
-Milka met caramel of die met de Lu koekjes erop, of die chocolade biscuit koekjes <3 i="">
5. Wat is je favoriete vakantieland?
-Eerlijk  gezegd ga ik nooit op vakantie, wij gaan gewoon dagjes weg.
6. Verzamel je iets?
-Uhm make-up? 
7. Wat is je favoriete eigendom?
-Vrienden, maarja dat is niet echt een eigendom he. Ik zou het niet weten 
8. Wat is je favoriete theesmaak?
-Aardbei of granaatappel 
9. Wat is je favoriete winkel?
-H&M omdat ik daar altijd slaag of de primark 
10. Wat is je favoriete beautyproduct 
-Lipstick
11. Als je een ding kon eten voor de rest van je leven, wat zou het dan zijn?
- Sushi, al zal ik dat waarschijnlijk na een tijdje wel zat zijn 


11 mensen die ik ga nomineren zijn 
1. Teske
3. Nadia
6. Nadia
7. Eefje
10. Laura
11. Evita

11 Vragen voor bovenstaande genomineerde 
1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
2. Waar kan jij echt niet zonder?
3. Wat doe je allemaal voor je blog in je privé leven?
4. Wat is jou favorie beautyproduct?
5. Wat staat boven aan aan je wish-list?
6. Ben je geinspireerd door iemand bijv een celeberty 
7. Waar kan jij je super erg aan storen?
8. Wat is je favoriete winkel?
9. Wat is jou kleding style?
10. Lees je graag?
11. Ben je een creatief persoon?
12. Wat is je lievelings nagellakje? 

1 opmerking:

  1. Leuk dat je me hebt genomineerd, lief van je! Ook je reactie, maar gelieve niet zo'n uitleg geven als reactie. Een "ik heb je genomineerd voor" is al voldoende & kom ik vanzelf eens langs, zoals nu. Dat wilde ik eventjes kwijt, meid! Daarbij ga ik de award ook niet overnemen, aangezien ik heel vaak genomineerd ben en hem bij niemand heb overgenomen. Dat zou natuurlijk niet eerlijk zijn, maar nogmaals tof dat je me hebt genomineerd! :D

    BeantwoordenVerwijderen